Sidor

söndag 22 juni 2014

Illamående

Hur länge ska man må illa egentligen??? Går in i v 14 idag. Jag vet att tvillingar gör att man mår extra illa. Men extra länge??? Fast jag tror inte att mitt illamående är starkare än för andra som mår dåligt. Bara det att jag hade kanske mått mindre illa med en i magen. Och om jag inte äter var tredje timma så spyr jag. Så ni kan ju gissa om jag har gått upp i vikt!!! OMG!

Nu vill jag må bra!! Har legat i soffan i tre dagar. Midsommarafton var nog den tråkigaste jag varit med om. Stackars Ola. En tråkig tjej som bara mår illa och inte orkar göra någonting. Och vilken tur att vi inte hade några barn hemma då! 

Illamåendet började i v 6. Jag känner mig inte som mig själv!  Jag tycker inte att det är kul att göra något. Ser inte fram emot något. Bara att få må bra. Känna mig lite som mig själv. Blir ju snart deprimerad av att bara inte göra någonting. Mår illa av att duscha, mår illa av lukten och känslan att sminka mig, mår illa av vatten och ingenting smakar så där gott längre. Ni vet när man är riktigt sugen på något och äter det så smakat det himmelskt. Ingenting smakar särskilt gott längre...

Och stackars Teo. En mamma som är sååå tråkig som inte alltid orkar leka med honom eller komma varje gång han ropar. Tur att han är hos sin pappa varannan vecka nu.

Fy vilket tråkigt inlägg. Men så är det!! Nu vill jag må bättre!!! Innan jag mår sämre igen när det börjar närma sig slutet... någon återhämtning skulle jag vilja ha tack!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar