Sidor

söndag 28 september 2014

Gekås Ullared

Igår var jag med Mikaela på Gekås i Ullared. Första gången jag är där. Redan dit tog lite rid med lite stopp här och där. Men med gott sällskap gör det inget :)

Köpte mest barnkläder. Både till bebisarna och Teo. Men även lite prylar saker som dammsugarpåsar, batterier, tvättmedel, sköljmedel, julklappspapper m.m ;)



Alla kläder som jag köpte, Teos kläder, bebiskläder,
gravid- och amningskläder.
Köpte även Täcke och kuddar till  spjälsäng,
amningskudde, filtar, sängmobil och mycket mer :)
Kaninsnutte och kossnutte :)
Kan ju bli lite kyligt nu i vinter :p






Hittade några kläder i storlek 44. Så jag köpte tre uppsättningar
var och en pyjamas var. Sen får vi se hur stora de blir.
Jag köpte faktisk några prylar till mig själv också.

Kunde inte låta bli att köpa!!!
Även att de inte kan ha dom förrän nästa höst.

1 kommentar: