Sidor

tisdag 20 januari 2015

Helt otroligt!!

Plötsligt händer det!! Har haft tre jobbiga nätter. Jag har somnat kl 00 efter 2 timmars nnattning av skrikiga barn. De har vaknat 01, 02, 04, 05, 07 för att vara vaken till kl 08 och sedan vaknar nästa kl 09 = trött mamma. Dessutom så vaknade Teo kl 08 och vill gärna att mamma ska vakna. Var lite orolig att Vera inte skulle sova i natt. Hon sov nämligen i vagnen från kl 12.30-17.30 alltså 5 timmar!!! Men hon somnade kl 21 och vaknade kl 01. fyra timmar :) för att sedan somna om till 05.30 :) Halleluja!!! Nora har vaknat var tredje-fjärde-timme. Och det har ju gjort iaf att jag fått nästan 3 timmar sammanhängande sömn som mest!! Och nu är klockan runt 06 på morgonen och jag har fått nästan hela 6 timmars sömn!!! Tjohoo!! Och nu ska jag se om Vera som jag precis nattat somnar om så jag kan sova ytterligare någon timme :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar