Sidor

fredag 30 december 2011

Äntligen!!!

Jag tog tag i att lämna min dator till min snälla bror som har rensat den och gjort om den. Så nu är den som ny. Fast tom! Så nu kommer det nog bli lite mer blogginlägg =)

Träningen denna veckan = noll. Nästa vecka får jag bättra mig. Just nu mår jag inte så värst dåligt av min vikt. Som fortfarande knappt förändrats på hela hösten. Har en fin karl som får mig att må bra varje dag =) Mer trött för att jag inte tränat så mycket sista tiden. Så det ska jag ta tag i nu. Några kilon ner och lite mer träning och bra mat och lite mindre godis. Inget nyårslöfte... Ett löfte på livstid!! =)

Julen har varit bra och det blev en spontanutgång på juldagen. Imorgon blir det middag hemma hos Mange och Charlotta. Sen får vi se vart det bär av. Ut eller hem...

Gott nytt år!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar