Sidor

onsdag 21 december 2011

Grattis Mammsen!!

Ska försöka bli lite bättre på att uppdatera bloggen. Ska få min dator tillbaka snart så då kommer jag nog igång igen. Bloggar just nu från min mobil... Gör allt från min mobil. Vad skulle jag göra utan den?? =)

Idag fyller söta mamma år. Så det blir lite firande av henne efter jobbet. Sen har jag planerat att pumpa.

Åh vad jag INTE ser fram emot att gå och träna efter nyår. Alla nyårslöften och det kommer vara smockat av folk!!!! Måste boka pass i tid om man ska få en plats.

Det är fruktansvärt svårt att komma upp på morgonen just nu. SNOOZE!!! SNOOZE!!! Blir alltid trött efter en helg då jag har festat. Och det blev ju inte direkt lugnt i Köpenhamn nu när vi var där. Fest 2 dagar i rad. Hur orkade man hålla på så innan?? Så det tar nog 2 veckor att återhämta mig ;) Men kul hade vi!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar