Sidor

onsdag 26 mars 2014

Kroppsmätning

Blev erbjuden av en kompis att prova en gratis kroppsmätning på CWC (CobraFit Wellness Clubs) i Lyckeby. Ja, varför inte tänkte jag? Kan ju vara intressant. Har ju kämpat jättelänge med vikten men när jag inte lyckas så blir jag omotiverat och struntar i det helt enkelt! Så jag såg det bara som en kul grej.

MEN! MEN! ATT jag var motiverad när jag gick därifrån. Hade handlat på Willys innan jag åkte dit… Men jag var tvungen att åka dit igen för att köpa lite nyttigare saker ;) Ska få i min till en början 1300 kcal med 5 mål per dag. Nästa mätning blir om två veckor! Spännande!

Min nyttiga shoppingkorg :)
Var jättetrevlig stämning där ute och på CWC tänkte att jag skulle våga ge mig på att prova ett träningspass också. De har bara träning ute. Har precis sagt upp mitt gymkort här i stan. Men det positiva på CWC är att man betalar bara för de gånger man går + att man får en proteindrink efteråt.
Dessutom ska de börja med CWC Kids 5-12 år. Samtidigt som de vuxna tränar så är barnen bredvid med lekträning. Jättebra om Teo skulle tycka det var kul!! :)

Så där ja, nu till mina testresultat!
Vikt: 65,7 kg
Kroppsfett: 34,6%
Muskelmassa: 62%
Benmassa: 2,2 (ska helst ligga på 2,4)
Bukfetma (inre organen): 4 (1-59)
Vatten: 46 %
Din fysiska gradering: 2 (1-9)
Basala Metabolism: 1330 (förbränning av kcal vid vila per dag)
Metabolisk ålder: 41 år!!!!


Benmassan
Riktlinjer på kroppsfett, jag ligger just nu på 34,6%.
Alltså på gränsen till fetma!!
Wellnesscirkeln


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar