Sidor

tisdag 8 september 2015

Åka kundvagn

Har alltid använt den där vagnen med bebisstol. Men idag provade vi en vanlig. Vera fick sitta för Nora var lite trött. Jättespännande var det!!! Inte ett endaste gnäll. De är förkylda så nattning och dagar har varit bökiga. Speciellt igår för Vera och ikväll för Nora.

Ikväll väntade jag ut Vera för att hon skulle bli trött. Och för första gången somnade hon utan ett endaste skrik hos mig!! Gav henne nappen för jag tyckte det började bli nattadags. Då gosade hon in sig hos mig som hon brukar göra med kudden eller snutten. La henne bredvid mig på en kudde och hon slocknade direkt. Så mysigt!!! Speciellt efter gårdagens panikskrik och sena läggning. Får se det positivt, de krånglar ju inte samma dag iaf ;)

1 kommentar:

  1. Fina tjejer! Va lik Vera är Teo på den andra bilden hihi!

    SvaraRadera