Sidor

tisdag 5 juli 2011

PANIK!!!

Har inte tränat på hur länge som helst och kan inte göra det på länge heller. Från att ha tränat fyra ggr i veckan till typ en eller två + att jag äter en massa onyttigt är inte bra. Men men... Det är ju snart semester ;) Men jag får lite panik över att jag inte har chansen att träna. Barnpassningen har stängt under juli månad, inte för att det gick så bra där ändå, och mormor är upptagen och har ingen möjlighet. Vill inte fråga grannarna för mycket heller... Får ta dom chanserna jag får.

Tänkte beställa hem nytt proteinpulver ikväll. Mitt har varit slut sedan en månad tillbaka. Frågan är bara vad jag ska beställa som "bonusvaror"? Funderar på kreatin som gör att man kanske får lite mer energi när jag ska sluta med kolhydraterna... Kolla in detta

Har gjort en liten kolhydratstabell som jag ska gå efter när jag börjar dieten. Och fyllt på med kaloriinnehållet på vissa livsmedel som jag tror jag kanske kommer äta eller bara skrivit dit som en jämförelse. Jag delar gärna mig mig av den om det är någon som är intresserad ;) 17 sidor blev det totalt och här är ett smakprov:








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar