Sidor

måndag 3 september 2012

Helt j*vla underbart!!!


Ville så gärna gå och träna ikväll. Indoor Walking. Som jag har saknat såååå. Ola är inte hemma och kunde inte vara barnvakt, min mamma kunde inte heller... SUCK!! Får väl ställa inte tänkte jag... Men!!! Barnpassning på gymet finns ju!! Passet började kl 19, Teo brukar ju lägga sig vid 19.30... hmmm... Men idag var jag självisk. Och jag tänkte en glad mamma är en bra mamma ;) Kruxet är bara att jag provat det innan och Teo har bara skrikit. Men det var ett tag sedan. Idag mutade jag med choklad efteråt om han var kvar... Och vet ni vad?? DET GICK!! : ) Passet var helt underbart. Jag älskar när vi "driver". Istället för att bli trött känner jag mig som en generatorn på en cykel: Ju fortare det går desto starkare lyser det. Just så kände jag idag! VILKEN KICK!!! Tror jag log genom hela passet... Ha ha!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar