Sidor

fredag 14 september 2012

Vågar jag??

Efter Indoor Walking-passet igår. Kom instuktören fram till mig och sa. "Alltså du MÅSTE bli intruktör! Du har bra teknik och jättefin utstrålning!" Wow vilken komplimang!! Jättekul!!! Men... Ett problem bara. Gillar inte riktigt när så många människor tittar på mig. Klarade inte av föredragen i skolan. ÅNGEST!! Samtidigt som jag tycker det är skitkul och jag tror faktiskt att jag skulle kunna bli en bra instruktör, om man får säga så, men det där att stå längst fram och prata skrämmer mig så in i!!!! Och det där att man måste ju iaf en gång i veckan infinna sig på gymet även att man har sjukt barn stressigt på jobbet osv... Vill man så får man det att gå ihop sig!! Men vågar jag???

2 kommentarer:

  1. Klart du vågar Elin!! :D Jag har aldrig vart instruktör eller nåt sånt men jag tror inte detta är samma sak som att hålla föredrag i skolan, detta är ju kul! :D Men jag förstår samtidigt hur du tänker o det är klart man hade vart nervös fast är det inte ett bra nervös då?! :)) O backup finns det alltid ifall förhinder skulle komma.. Heja dig Elin!! :D

    SvaraRadera
  2. Åh, tack! Kommer ju ångra mig om jag inte provar iaf ;-)

    SvaraRadera