Sidor

söndag 2 september 2012

Träningsvärk, musjakt och IKEA!

TRÄNINGSVÄRK! Skönt att känna att man gjort något, tråkigt att det inte var sådär överdrivet mycket jag gjorde men ändå fick träningsvärk ;-) härifrån kan det bara bli bättre!

Blev IKEA idag. Handlade både fina och nyttiga saker till huset :-) och under 1500 kr är bra gjort av mig ;-)

Vi har möss i huset!! Jag har köpt fällor som vi sätt ut både inne och utanför. Igår hittade jag en liten mus i fällan ute. Min första reaktion var: YES! DÄR FICK VI EN! Kom då på att jag var själv och jag var tvungen att ha ihjäl den :-( jättehemskt, mådde inte alls bra! Ola gjorde det inte bättre när han smsade: "Duktig du är älskling! Min lilla mördare :)". Men när jag kom in i huset och fick se allt de ställt till med! Då mådde jag inte alls lika dåligt längre. Tror jag kunde lokalisera deras ingångspassage till huset som jag försökte täppa till... Inga möss i huset i dag iaf...

2 kommentarer:

  1. Vi har två "mus-jägare" hemma som du kan få låna :) Eller ni kanske funderar på att skaffa en egen?

    SvaraRadera
  2. Ja vi funderar fortfarande... Men troligtvis blir det så :)

    SvaraRadera