Sidor

onsdag 3 oktober 2012

Börja om från början, börja om på nytt...

Ja ungefär så... Vågar inte skriva hur många sådana här chokladkakor som har förtärts under två veckor... Ni skulle bli förskräckta då och tycka att jag inte var riktigt klok... Så jag avstår och säger bara MÅNGA!!! Resultatet är ju en viktuppgång som heter duga eftersom jag inte har tränat heller... Och mina promenader till jobbet får jag inte heller eftersom jag har flyttat 3 mil från stan och måste ta bilen...

SKÄRPNING!!! Är mest beviken på mig själv att jag inte har tagit hand om mig. Godis+ingen träning gör ju att man inte mår tiptop. Har klarat mig utan godis i två dagar, inne på tredje ;) Och känner mig genast mycket gladare!! Men jag känner att huvudvärken kommer smygande... Men kanske för att jag druckit för dåligt idag...

Och hur ska jag göra med mina kvällspromenader och morgonpromenader när jag bor ute i skogen då det är kolsvart ute??? Pannlampa???

I någon ände måste man börja... Jag börjar med att skära ner på godis och ökar träningen så ska det nog bli bra det här :) Jag trivs ju väldans bra i Fågelmara :) Mer än vad jag hade trott! Än så länge... Vintern har ju inte kommit ännu :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar