Sidor

onsdag 9 januari 2013

Humöret är inte det bästa

Teo hade gymnastik igår, så vi var inte hemma förrän efter 19 igår... Sen natta Teo. Usch!! Ska jag ställa mig och laga mat nu? Jag orkar inte!!! Kände verkligen hur irriterad jag var. Stackars Ola. Värre än på länge. Vet inte om det har med sockret att göra, eller maten. Jag har ju faktiskt bokstavligt talat ätit godis VARJE DAG i två månader. Men jag kan även tala om att jag har världens pms en till två veckor innan lingonveckan. Jag kan ibland må riktigt dåligt... Kanske var det en kombination?? Säger det igen... Stackars Ola ;)

MEN!!! Hör och häpna... Jag ställde mig faktiskt och lagade mat!! Hejja mig!! Kände det lite som ett nederlag när jag sa att jag inte skulle göra det. När jag bara var inne på andra dagen. Hoppas humöret är bättre idag...

2 kommentarer: