Sidor

tisdag 12 mars 2013

Ingenting händer...

Händer verkligen ingenting spännande i mitt liv just nu som jag kan skriva om... Ska se här. Vad för spännande saker har hänt eller ska hända... hmmm... JO!! Fest på lördag med Mikaela. Ska bli riktigt kul. Går ju ut sådär en gång varannan månad... Så det tycker jag att jag kan unna mig :)

Inte mycket träning sista tiden. Har blivit två gånger i veckan och mitt mål är ju egentligen tre gånger i veckan. Men det är svårt att få ihop pusslet ibland. Nu med Teos olycka och hans pappa ska flytta iväg och plugga ett år och kommer hem en gång i månaden. Tycker lite synd om Teo som är trött efter dagis att hänga på barnpassningen i gymet när jag jobbar till kl 17 vissa dagar.

Men ska försöka gå  lite morgonpromenader nu när det börjar bli ljust ute :) Eller kvällspromenader!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar