Sidor

tisdag 23 december 2014

Känslorna utanpå

Har knappt sovit inatt. Värsta natten hittills. På dagarna sover de jättebra men på nätterna är de jättebökiga. Så idag har känslorna legat utanpå kroppen. Så fort jag tänker på Teo så börjar jag grina. Hur ska jag få tid till honom? Kommer han bara vilja att vara hos sin pappa? Kommer han känna sig utanför? Usch vilka hemska känslor som dyker upp!! 

Och inga julkänslor heller... kanske de kommer imorgon då Ebba och Filip kommer. 

Nu håller jag tummarna att denna natten blir bättre!

3 kommentarer:

  1. Åh Elin, du ska se att allt snart blir bättre! När kroppen fått återhämta sig och rutinerna hittats. Det är naturligt att vara trött och gråta efter ett sådan stor händelse.... två små söta, Vera och Nora. Och Teo är en så snäll kille som älskar sin mamma väldigt mycket... allt kan bara bli bra! Många kramar till dig Elin och God Jul till er alla!

    SvaraRadera
  2. Det är jobbigt när man inte får den sömn man behöver. Försök att sova på dagen. Jag vet att det är lättare sagt än gjort men sömnen är viktig för att man ska orka...

    Jag har för mig att de flesta får lite "babyblues" efter 3-5 dagar när hormonerna ställer om sig i kroppen, men det går över.

    Fina bilder ni lägger ut på Vera, Nora och släkten! Kollar bloggen flera gånger om dagen :)

    Kram på er!

    SvaraRadera
  3. Tänker på dig! God jul du är bäst!

    SvaraRadera