Sidor

måndag 24 maj 2010

Fresh start!

Nu börjar jag om på nytt. Min andra blogg har jag numera tillsammans med Teos pappa. Och det är ju faktiskt Teos blogg, då vill jag inte skriva mina personliga saker.... Tjaaa eller så personliga till den mån jag vill dela med mig ;)

Idag har jag varit på inskolningsmöte på dagis. Inskolning, lämning, hämtning, positiva saker, negativa saker. Allt var nästan positivt =) Teo är ett "utebarn" och trivs bäst att leka på gården. Än så länge med sig själv. Men inte alltid för sig själv. Han kan säga ifrån och är matglad =) Förutom när det är ris på menyn, då toltalvägrar han. Då äter han hellre knäckebröd.

Känner mig fortfarande lite hängig efter helgen. Hade nog en liten släng av magsjuka eller magkatarr. Spydde som en gris och hade feber i lördags och mådde fruktansvärt dåligt igår... men men... har inte råd att vara sjuk när jag valt att jobba 80% som jag faktiskt trivs bra med =) De extra timmarna gör mycket för både mig och Teo.

Nu kommer snart sommaren och den senaste veckan har det blommat ut!!! Massa gröna små blad på träden och färgglada blommor =) Ljust är det länge på kvällarna... Nu ska man få ny energi!!! Det kan behlvas ibland när man tappat orken... Men det finns ju en liten kille som gör att man orkar mer än man tror =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar