Sidor

lördag 29 maj 2010

Muffins

Idag passade moster Ida prinsen när jag var och tränade. Nu vet jag att jag kan utnyttja henne flera gånger ;) De hade det nog roligt ihop. De passade även på att hälsa på mormor. Tyckte bara lite synd om Ida när hon förtvivlat berättade att Teo hade trillat och slagit i huvudet i asfalten när de gick ut. Men det är ju så lilla Teo är. Trillar och slår sig hela tiden... Idag trillade han ner från soffan med huvudet först. Han är så oförsiktig hela tiden, så är man inte med så händer det en olycka!

Stackars Mikaela har migrän idag så det blev inget besök där =(
Var oroligt sötsugen ikväll... IGEN! Hade en mörk blockchoklad i skafferiet så jag slängde ihop lite chokladmuffins från ett recept jag hittade på internet. Ser supergoda ut. Men man vet ju aldrig. Förra gången jag bakade såg de smaskiga ut, men var hur torra som helst! Nu väntar jag på att de ska svalna så att jag kan få äta dom någon gång!! Jag tror jag ska gå ut i köket och undersöka... =)

Visst blir ni lite sugna på mina muffins? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar