Sidor

tisdag 25 maj 2010

Utmattad men på fötter igen

Idag är nog förstadagen jag känner mig riktigt frisk. Har inte orkat göra någonting här hemma. Inte diska eller laga mat... Men idag är första dagen jag känner att jag orkar ta tag i det. Men det måste ju inte betyda att humöret är på topp.

När jag hämtade Teo på dagis idag började han gnälla så fort han fick syn på mig. Och sedan har det bara fortsatt... Han ställer sig vid dörren och gnäller och vill gå ut. Så vi äter mat och klär oss. Men vi kommer inte längre än till mormors lägenhet på Björkholmen. Där håller han låda =) Bokstavligt talat... Mycket roligt med flyttkartonger... Vi hinner inte med mer än att gå till affären och där gnälls det lite mer. Vi kommer hem och på med pyjamasen och vällingdags. Teo däckar i sängen och jag i soffan.

Jaha då är kl 19. Ska jag börja laga mat nu?? Eller ska jag duscha först?? Eller diska kanske?? BLÄ!! Jag löser det så lätt att jag köper lunch imorgon. Diskar i reklampauserna till Ugly Betty och duschar i reklampausen till Desperate Housewifes...

Imorgon jobbar jag över, likaså på torsdag. Så då kommer mormor hämta prinsen på dagis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar