Sidor

torsdag 27 maj 2010

Glassssssss

Åh no!!!! Åt resterna från min Ben & Jerry's glass!! Fy skäms, det är ju inte ens helg ;) Bästa Emma köpte den till mig i helgen så jag var sjuk... Och nu var jag så gottesugen att jag tror att den faktiskt ropade på mig från frysen. Åt den dessutom när jag tittade på Biggest Looser, inte alls ångestframkallande!

Men ok, jag hoppas att jag inte går upp i vikt iaf den här veckan. Har hållt mig jämnt nu i ett par veckor. Och har bara 2,5 kilo kvar till min målvikt som jag ska väga till den 24 juli då min syster ska ha sitt bröllop =) Då ska jag vara bröllopsfin! Men jag tror att jag klarar det.... Har ju gått ner 30 kilo sedan jag stod på vågen på förlossningen med Teo i magen. Inte illa pinkat va? ;) Är riktigt stolt över mig själv... Fast stor del av de kilora var nog vätska... Men en sak har jag kommit till insikt med och måste acceptera att jag måste leva med resten av livet och det är mig dallriga skinnmage som aldrig kommer bli den samma mer. Väger 1-2 kilo mindre än innan jag blev gravid och ändå så är mage, rumpa, lår större än innan (magen kanske inte är så konstigt).

Idag slapp jag jobba över! Så jag hämtade Teo på dagis ist för mormor. Vi var hemma och åt, gav oss ut på stan, gick till lekparken, gick och handlade och sedan hem och sova för Teo. Nu har jag slappat framför TV:n hela kvällen och nu måste ta mig i kragen och hoppa in i duschen. Kan knappast duscha på morgonen längre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar