Sidor

fredag 7 oktober 2011

Deppigt!!

Hur deprimerande är det inte när man inte får på sig sina vanliga byxor? De spänner och klämmer och jag tror jag snart får förstoppnings alltså!! Motivationen är på botten och jag vet att det inte är någon mening att starta något "projekt-viktminskning-äta-bra-mat-diet" ännu. Har ingen energi till det. Så nu har jag satt ett datum till det ist och då hoppas jag att min förkylning är borta sa att jag kan börja träna ordentligt. Och tills dess ska jag ha kommit fram till en plan. Alltså jag måste bestämma innan hur jag ska äta och vad jag ska äta och hur ofta jag får "synda". För synda MÅSTE jag få göra!!!

Nästa helg drar jag och min vapendragare till Polen över helgen =) Jag läääääääääängtar!!!!! Vad vi behöver en helg för oss själva. Saknar våra tokiga upptåg ;)

Så måndag efter det, 17 oktober för att vara exakt, börjar mitt nyttiga liv igen. Jakten på den "normala" vikten... Eller snarare normala livet... Ha en vikt man trivs med, träna, äta normalt utan att bli hysterisk. Det hade varit drömmen...

1 kommentar:

  1. Jag får med såna svackor där man inte vet hur man ska göra eller känna sig, du har ju tränat apmycket så varför du inte nåt ditt mål förstår jag inte.. du har väl aldrig tränat såhär mkt innan???
    Ta du denna veckan på dig att återhämta dig coh så ska vi minsann unna oss massa gott nästa helg och med gott menar jag, njuta av livet, både det nyttiga och onyttiga så har vi nog energi att möta hösten sen...

    SvaraRadera