Sidor

måndag 17 oktober 2011

Ny dag, nya möjligheter!

ÅNGEST!! När jag ställde mig på vågen i morse visade den 64,4 kg!!!!! Gahhh!!!! Det sorgligaste är att jag inte kan använda mina byxor för de har blivit för små... Hur kul är det att köpa nya när man känner sig som en svullen flodhäst??? Får gå med leggings tills jag får på mig dom helt enkelt...

Sluta lipa nu Elin och gör något åt att!! Nu får det vara nog. Får bara äta godis en gång i veckan. För jag känner mig själv, det går inte utan... Och ikväll ska jag träna, förhoppningsvis, för första gången på två veckor =) Tjihoooo!! Nu kör vi =)

1 kommentar:

  1. Jag vet att det inte är en tröst när du mår dåligt men du e jättefin och alla kommenterar ju att du är så smal.. du får skriva mer i bloggen saknar dina uppdateringar...

    SvaraRadera