Sidor

fredag 28 oktober 2011

Pengar, pengar, pengar....

Det här med att betala räkningar är inte så kul. Man är ju pank precis hela tiden!!! Gahh!!!

Tränade TGIF Indoor Walking efter jobbet idag. Grymt kul och peppande!!! Linda är allt bra med sina fredagspass. Det är skillnad på instruktörer och intruktörer. Jag sa det till henne efter passet att hon har ett riktigt bra pass. Hon kontrade med att hon tyckte att jag skulle bli instruktör. Hon sa att jag hade bra teknik och bra utstrålning. Blev lite paff, men glad... Hade varit kul. Jag ska nog tänka på det. Men lite skrämmande att göra något inför så många människor. Hatade hålla föredag i skolan och få för mycket uppmärksamhet då alla tittar på mig. Jag kanske ska se det som en utmaning ;) Tåls att tänka på!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar