Sidor

onsdag 16 november 2011

Hösttrött???

Åhhh... Vad jag är trött!! Ingen ork eller lust till någonting. Inte ens lika kul att träna längre. Eller det är jobbigt att ta sig dit och underbart efteråt... Bryr mig knappt hur jag ser ut. Äter gärna gotte varje kväll och snart väger jag nog 70 kg... Ingen motivation... Dessutom glömde jag mitt smink på gymet i lördags och när jag skulle hämta det igår så hade de inte hittat något. Alltså någon har snott det. KUL!!! Hur mycket kostar inte en hel ny uppsättning med smink?? Har inte råd med det innan löning så jag får gå och se ut som ett tjockt, äckligt spöke... Och snart är det jul... Då äter man ju knappt någonting, eller??? Julgodis, julmat och masa annat... Och så måste jag fixa mina vinterdäck... Och fixa listan till försäkringsbolaget så jag får pengar för det som förstördes i bilolyckan Teo vad med om i somras... BLÄ!!! ORKA!!!

1 kommentar:

  1. hej
    läste att det är bra att äta/dricka 1-2 citroner varje dag...ett bra bantningstips! 11/11 på tv4 efter tio var ett intressant program, vitt begär......salt/socker i kombination med fett kunde för vissa personer leda till beroende, som narkotika. För att blockera sötman i hjärnan var det bra att äta lök, citron och tomat. Titta på programmet på webben...mycket bra!
    kram mamma

    SvaraRadera