Sidor

onsdag 30 november 2011

Oh no!

Chefen är på semester och jag gör hans tidning och min kollega Fanny gör min tidning. Och så hände det som inte fick hända... Teo är sjuk. Ögoninflamation... Jag kan inte vara hemma nu! Och Teo som ska sova hos mormor från fre-lör för att jag ska kunna gå på jobbets julfest. Så det känns ju jättedumt att fråga henne. Men hon ställer ju självklart upp! Idag började jag 2 timmar senare så att mormor hann göra sina morgonsysslor. Imorgon blir det 1 tim senare... Hade fixat "barnvakt" imorgon så att mormor slapp men det sker sig... Och så ställer hon upp igen. Min mamma är bäst! Så trött i huvudet, besviken på en viss person och i morse ville jag bara gråta rakt ut. Pms, dålig dag, stress, trött? Jag vet inte... Ska tänka mer positivt och samla mer energi tills imorgon. Och hålla tummarna att Ola inte ska jobba över så att jag kan träna... Saknar det sååå!! Tror jag skulle må lite bättre efter ett riktigt tufft Bodypump-pass eller kettlebells-pass. Det var längesedan nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar