Sidor

måndag 30 augusti 2010

Jobbhelg och riktigt goda nyheter!!!

I torsdags efter jobbet åkte jag upp till Jönköping för jobb på Elmia och lastbilsmässa. Blev två intensiva dagar, men roliga =) Var hemma igen i lördags kl 23.

Gårdagen spenderades hos pappa. Hämtade Teo på förmiddagen och åkte raka vägen upp till Nävragöl. Hann träffa min faster och hennes gubbe en snabbis innan de åkte hem. De har hälsat på under helgen och jag har inte träffat henne på 5-6 år!!

Nu kommer jag till det fantastiska!!!
I fredags ringde min morbrors sambo. Hon berättade att de hade tänkt på mig. De ska göra sig av med en bil då de köpte ny. Hon berättade att den är nybesiktigad och så. Då tänkte jag: Oj ska de sälja bilen till mig till et bra pris?? Hon fortsätter att den har gått långt (38000 mil!!) Men den kan gå ett tag till ;) Och sen säger hon: Du kan få den om du vill? VA?!!? Vem ger bort en bil så?? Klart att jag tar emot den. Hur snäll är man då? Såååå generösa! Kändes som om jag vunnit på lotto. Var i extas hela kvällen och igår körde jag den för första gången. De bor i Ulricehamn men skulle ner till Karlskrona i lördags över dagen så de körde ner den till mig. Det är en Saab 9000 CSE 2,3 t. Det är drag i den kan jag lova!!! IIHHHHH!!! Tror det är karma... Det går bra nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar