Sidor

fredag 13 augusti 2010

Länge sedan

Nu är det ett tag sedan jag skrev så man vet knappt var man ska börja! Har jobbat i två veckor nu. Och denna veckan har jag varit sååå trött! Ätit onyttigt och varit på hemskt humör... Så att jag nästan skäms! Börjar på nytt nästa vecka. På måndag som jag har sagt många gånger. För imorgon ska jag ut på Sailet med syster Ida. Har längtat efter detta hela veckan. Längtar tills imorgon då jag kommer hem själv till en tom lägenhet. Skruvar upp volymen i mina högtalare och bara fixa i ordning mig själv. Behöver lite egentid känner jag. Är det hemskt att känna så? Men denna veckan har vari hemsk! Jag har inte varit mig själv och jag gillar inte att tappa kontrollen på mitt humör... Och jag har varit dålig på att laga mat denna veckan och jag har varit dålig på att diska så de två senaste kvällarna har jag stått och diskat efter att Teo gått och lagt sig... Hemmasysslor som diska och städa ligger liksom inte i min natur ;) Denna veckan har det tärt på mamma Elin att vara ensamstående! Men då är det bara att tänka på sina underbara familj och vänner som ställer upp och stöttar =)

NYA TAG och ny dag imorgon!

1 kommentar:

  1. alla behöver egentid för att ladda batteri... och jag har MKT stlrre behov av egentid nu då man e mamma.. för så stor del av dagen handlar ju om ens barn.. det är inte konstigt... //M

    SvaraRadera