Sidor

onsdag 15 juni 2011

Njuta av sommaren!

I år ska jag njuta av sommaren och inte tänka alltför mycket på dieter. Jag kommer ju tänka på hur mycket jag äter, försöka hålla godsakerna till helgen och fortsätta träna och förhoppningsvis inte gå upp i vikt. Men blir man bjuden på en spontan vinkväll vill jag inte säga nej för att vin innehåller för mycket kalorier.

MEN!!! Den 15 augusti då min semester är slut ska jag börja på en ny diet. Det var lättare att gå ner när man hade lite mer fett att ta av. Nu är det JÄTTESVÅRT!! Så i 4 veckor blir det INGET socker och INGA kolhydrater. Lite LCHF inspirerat men jag kommer räkna kalorier.

Jag har ju tränat ett tag och jag tror faktiskt att jag har lite muskler under fettet ;) Men det kan jag ju inte se om jag har. Skulle vilja se om jag skulle kunna tona kroppen lite så att jag kan se vad jag har åstakommit det senaste halvåret. Jag har sagt till mig själv att någon gång ska jag bli fit och slim och den 15 augusti börjar det. Ska börja med 4 veckor iaf, och se vad som händer och vad det ger. Om det är en bra diet jag gått på. Jag måste ju prova! Men att gå på dieten för länge är nog inte så bra... Här kan ni läsa mer om Ketosdieten:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar