Sidor

onsdag 19 juni 2013

På banan igen!! :)

Får låsa in mig ett par dagar i månaden ;) PMS är inte att leka med alltså... Nu känner jag att jag äntligen mår bättre. Ätit choklad lör-sön. Fick verkligen ett psykbryt och bara började gråta för minsta lilla och livet kändes helt värdelöst. Och i söndags tyckte Ola att vi skulle åka till affären och köpa choklad, och jag protesterade inte kan man säga ;) Och Teo blev hur glad som helst!

Men igår vände det och allt är helt plötsligt så meningsfullt igen ;) Snacka om labil ;) Nu är jag på G igen med allt planerande och handlande inför midsommar som jag i helgen bara inte klarade av att tänka på!

I morse blev det lite springa och lite promenera på morgon promenaden. Svettig blev jag, men känner mig lite svullen i halsen. Men men. Man får väl göra det man kan. Det är ju det man failat på innan. "Åh nej, jag är sjuk, tröstar mig med lite choklad, kan ändå inte träna". Hur dum är man då? Ja ja, vågen står stilla men jag är lycklig av att pms-besvären är borta ;) Nu ska det tänkas positivt!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar