Sidor

lördag 1 juni 2013

Rödebyloppet 2013

Idag har Teo, syster Ida och jag sprungit Rödebyloppet. Åh vad stolt jag var när Teo stog bland alla barn förväntansfull och väntade på startskottet. Och sedan se han springa iväg och gå i mål och var såååå stolt över sin medalj. 400 meter sprang Teo och Jag och Ida sprang 5 km. Det var det jobbigaste jag någonsin gjort, kändes det som när jag sprang iaf. Första gången jag springer den sträckan på LCHF-kost. Tror inte att kroppen vant sig ännu. Konditionsmässigt var det ok. Men kroppen skrek bara SLUTA SPRINGA!!! Hade det inte varit ett lopp hade jag definitivt slutat springa. Men jag tog mig i mål på 31:07 min :) Syster var en minut och ett par sekunder snabbare. 

Teo inspekterar startlinjen innan start

Syster Ida går i Mål och ska få Kexchoklad, banan, dricka och medalj :)

Här kommer jag!!

Oj vad JOBBIGT!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar