Sidor

tisdag 13 augusti 2013

Åh vad svårt!!!

Åh vad svårt det är när man inte är riktigt motiverad. Vad är det här!!?? Var är du motivationen??? Åt godis igår....

Jag skulle vara lite duktig att baka mina LCHF-frallor. Så det är lätt att bara slänga i sig något på morgonen. Klockan 21 kom jag på det igår kväll. Slängde ihop ingredienserna lite snabbt, satte på ugnen och skulle låta degen svälla 10 min. Och jag satte mig i soffan i godan ro. När klockan blev efter 22 tänkte jag att jag skulle gå och lägga mig i tid för en gångs skull gick ut i köket och såg min deg!! Åh vad drygt!! Gjorde dom såklart och Ola var så snäll och la ner som i plastpåsar på natten när han kom hem från jaktandet. Och smart var han och la över min bakhandduk över påsarna så att inte kattena skulle äta på dom, som de gjort förr.

MEN!!! När jag vaknade i morse så var 6 av 12 bullar förstörda och gnagda på av våra söta små katter!!! Åh då! Men får väl vara glad att 6 bullar överlevde...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar