Sidor

söndag 22 juni 2014

Blödning

Förresten!! Gick på lövmarknaden ett par timmar i torsdags och när jag kom hem till min mamma upptäckte jag att jag hade fått en blödning. Ringde 1177 och de ville att jag skulle åka in och kolla det. Eftersom det var ett par timmar sedan jag åt och vi precis kommit hem med thaimat så var jag bara tvungen att äta först ;)

Mamma följde med mig in till akuten och vi fick hjälp direkt. De sa att det vat vanligt med blödningar, kanske kunde bero på överansträngning mem det kan komma i vilket fall som helst. Inte visste jag att det var så vanligt. Eftersom det inte forsade blod så tyckte hon inte att det var så farligt. Men hon frågade om jag ville kolla upp bebisarna med ultraljud så allt var bra. Så klart att jag ville!! ;) allt såg bra ut. De rörde sig och hjärtat slog på dom :) vi var in och ut på akuten på 40 min.

Jag var helt utslagen redan innan vi åkte in så jag hade inte ens ork att oroa mig innan jag träffat en doktor som kunde konstatera vad det var. Men min mamma däremot som var med! Hon var jätteorolig och mycket lättat efteråt. Hon har ringt mig tre dagar i sträck nu för att kolla att allt är bra efter besöket :) gullig hon är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar