Sidor

fredag 16 september 2011

Nostalgisk

Man blir lite nostalgisk när man tänker på vad min syster precis gått igenom. Jag tänker bara på de mysiga sakerna och försöker slå bort allt det jobbiga. För det var VÄLDIGT jobbigt. Vet inte om jag vill bli mamma igen. Blev lite sugen när Signe tittade ut. men jag tror att jag bara är lite bebisgos-sugen ;) Och så har jag ju själv en liten kille och så tänker man: Tänk om man fick en liten flicka?? Men fy för att gå igenom allt det jobbiga igen!! Man kan väl få lite babylycka genom att bara vara moster =) Då kan man ju lämna tillbaka bebisen när det blir jobbigt. Nu skriker hon; varsågod föräldrarna. Nu har hon bajsat; Varsågod föräldrarna... Vilken lättnad =) Och så är det rätt skönt att man får sova om nätterna.... Och att man kan träna så mycket som jag gör. Ha mina egna intressen och sedan fokusera på Teo när han är med mig... Jag har bestämt mig. Jag är INTE bebissugen ;) Hoppas att man blir moster flera gånger om! =)

LÄNGTAR TILLS IMORGON!! För då ska moster träffa Signe för första gången och dom nyblivna föräldrarna =)

BF-dagen 23 mars -09


Att min lilla Teo varit så här liten kan jag inte fatta.
Kommer knappt ihåg det...

Typiskt Teo med en massa
blåmärken i pannan!

Lill-Elin. Är Teo lite lik sin mamma??

3 kommentarer:

  1. SHIT va stor din mage va!! Man kan ju inte fatta idag att dem kan bli så stora.. och att dem kan dra ihop så pass fort ändå.. otroligt vad våra kroppar kan..
    och att Malvis föddes på Exakt 1 år efter Teos BF.
    man måste nog va redo att uppoffra väldigt mkt om man ska ha fler barn.. och med två barn e d en chock, så fort du gjort nåt med ena så har man andra kvar och man känner sig jämt skyldig mot den som man lagt minst tid på den dagen.. men tankarna kommer nog för alla när man har en ny liten gosig i familjen.. det e normalt!!

    SvaraRadera
  2. Vilken lättnad! Då kan jag pusta ut..

    SvaraRadera
  3. Jadu Ola! Än så länge kan du pusta ut :P

    SvaraRadera