Sidor

fredag 16 september 2011

Vila kanske??

Hade planerat att pumpa imorgon. Men jag kände att kroppen var lirte trött idag när jag tränade. SÅ jag hoppar det. Kom jättesent till passet idag för att jag handlade innan och det var väldens kö som stoppades upp av en gammal tant som inte hade pengar på kortet... DRYGT!! Hade bara planerat Indoor Walking 45. Men när jag drog tagen i all hast och var lycklig att det fanns platser kvar frågade Niklas som stod i receptionen: "Ska du inte köra coren också?" Såg att det bara var en plats kvar och klockan var mycket och jag var stressad, så jag bara. JAVISST! Bara att passa på. Men ack så trött jag var!!! Så imorgon blir det vila från träningen... Kanske en morgonpromenad eller kvällspromenad. Tänkte städa också så det blir ju lite motion det med ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar