Sidor

fredag 17 augusti 2012

Ingenting häääänder...

Har liksom inte haft något att skriva om... Jag tränar inget och jag hittar inte på något kul. MEN!! I eftermiddag är det dags för första löpningen på tre veckor. Ser jag fram emot med skräckblandad förtjusning ;)

Imorgon händer det också roliga grejer, då blir det party hos söta Malin som ska ha 25-års fest och bjuda på mat och roliga lekar :)

Har haft lite problem att hålla mig från gottet i sommar, som resulterat i typ 1-2 kg plus på vågen. Men är glad att det inte är mer... Förra året var det 6 kg plus. Men ändå väger jag nästan lika mycket som då... Hur går detta ihop sig :P Ha ha!! Jag är en sucker för choklad!!! Och minskad träning i sommar...
I söndags stod vågen på 64,5 kg. Och ner ska det gå!! Men det får ta den tiden det tar. Ska inte bli så manisk med maten som jag varit innan. För det har ju ändå inte funkat tydligen ;) Ska inte tänka på att jag ska gå på diet och ordet "banta" är det värsta som finns, så det använder jag inte... Utan det ordet som jag ska ha som motivation är "Livsstil". Jag ska hitta min livsstil :)

3 kommentarer: