Sidor

torsdag 30 augusti 2012

Snart är det dags...

Om allt går som planerat tänkte vi flytta om tre veckor. Om tre veckor blir jag Fågelmarabo och husägare för första gången i mitt liv!!!! Om någon hade sagt det till mig för tre år sedan hade jag bara skrattat dom rakt i ansiket. Men nu känns det faktiskt rätt så underbart ;) Det är dock lite stressigt eller oroligt att allt ska hinna bli färdigt tills dess. Men jag tror nog att det ska gå :) Har redan spanat in lite möbler som jag (vi) ska köpa ;)

Igår fick Ola hjälp med att skruva ihop duschkabinen. Det tog säkert fem timmar på tre mann... Vilken tur att inte jag var med!! Då hade det tagit ännu längre tid!! Men man blir otroligt glad när grejerna kommer på plats :)


Vi ska ha en lite större vedförvaring i vardagsrummet. Hittade den här på IKEA. Är ju perfekt att man inte behöver öppna uppifrån, då kan man ju nyttja ytan ovanpå också. Är ju egentligen en barnmöbel men what the hell... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar