Sidor

fredag 7 september 2012

Ta det lugn! Eller hur!?!?!

Lite småförkyld fortfarande... Tränade Indoor Walking igår och det gick ok. Lite mjölksyra och lite mer flås bara... Så jag tänkte att ett 30 minuters lunchpass Kettlebell idag inte skulle vara några problem. Jag skulle bara ta det lugnt. Bara det att vikten jag tänkte köra med var slut så jag fick ändå slå på stort. Ja ja, jag kan ta det lugnt ändå... Jomen eller hur!!! Det går ju ut på HIIT high intensity interval training. Så ja, det blev fullt blås ändå... Vet inte riktigt hur jag tänkte där med att ta det lugnt på ett högintensivt pass... Tur det bara var 30 min ;) Nu känns det mosigt i axlar och ben!! Bra start på helgen då jag ska mysa med min lille Teo. Vi är ensamma denna helgen. En sak Teo bestämt är att vi ska till godisaffären imorgon och köpa LÖRDAGSGODIS!!!! En strålande idé!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar