Sidor

fredag 28 september 2012

Vilken lättnad!!

Nu är den gamla lägenheten ur världen. Bara nycklarna som ska lämnas på måndag. Mamma har hjälp mig att städa. Men FY FARO vad äckligt jobbigt det är att flyttstäda!! Jag hatar det! Förhoppningsvis behöver jag inte göra det några fler gånger ;-) nu är det bara en hel övervåning på ett hus kvar och annat småfix och en massa möbler som saknas... Och en massa kartonger kvar att packa upp!! Men det kan ju få ta den tid det tar :-)

Sitter här på Mc Donalds efter att ha gått en sväng på stan. Ska strax möta sötaste Mikaela... Men vad hemskt det känns att sitta här själv och äta. Känner mig som en smygätare, tjockis och ensam... Ha ha!! Dom tittar säkert på mig och tänker "hon har nog inga kompisar"... Ja ja, jag fick mat i magen iaf! Trevlig helg på er!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar