Sidor

lördag 23 augusti 2014

När ska du ha? Snart är det dags va?

Vet inte hur många gånger jag fått frågan "när det är dags?" alltså mer att snart-är-det-dags tonläget än av ren nyfikenhet att när-är-det-dags? Förstår ni? ;)

Och jag måste alltid förklara att det är två annars känns det jättedumt. För när jag säger att det är dags i december får jag många chockade ansiktsuttryck. "OJ!!! Det är ju långt till december!! Ser ut att vara dags när som helst. Nästan... ". Undrar hur många "ojade" kommentarer jag kommer få till... och ja, jag är stor! :p

Och vagnen är på plats btw! :) köpte en begagnad syskonvagn plus en liggdel till. Babytravel Dublin duo. Den andra liggdelen kommer från min syster. De har en likadan till sina döttrar men använder inte liggdelen längre. Jättepraktiskt och inte minst ekonomiskt ;) jag är ingen barnvagnsmänniska, så jag körde mer på praktiskt och billigt. Stora luftdäck som går att låsa. Det var ända kraven!

1 kommentar: