Sidor

söndag 3 augusti 2014

Tjockis

Ja då var man på kontroll på mvc i veckan. Var egentligen inte planerat utan jag ville komma eftersom jag hade mått lite dåligt ett par dagar. Blodtrycksfall och trött och energilös. Eftersom det var 10 veckor sedan jag var där på inskrivning och hade tre veckor kvar till nästa besök. Fick tid rätt snabbt. Järnvärdet var lågt men annars såg allt bra ut.... FÖRUTOM!!! När jag blev ombedd att ställa mig på vågen... åhh är det verkligen nödvändigt? Har ju ätit då fruktansvärt mycket när jag mått sååååå illa. Men nu ser jag ljuset och mår bättre. Förutom på morgonen när jag går upp tidigt till jobbet. Just det... vikten... vägde 64 kg innan jag blev gravid. Tänkte att jag vägde absolut max 78 allat annat är absurt! Gissade på 76 kg... men vet ni vad?! Jag vägde 80 jävla kilo!!! Kanske dags att tänka på vad man stoppar i sig?? Normalt att gå upp på en tvillinggraviditet är 16-25 kg. Jag har redan gått upp 16... halvvägs...knappt! Jaja... kanske ska satsa på nytt rekord?  Gick upp 27 kg med Teo... kanske kan slå det denna gången ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar