Sidor

lördag 16 augusti 2014

Tråkigt

Har haft semester denna veckan och i måndags åkte vi till Öland och Böda Sand camping. Vi åkte hem igen på onsdagen. Mysiga dagar med full fart. I torsdags träffade jag några tjejer från en tvillinggrupp som jag är med i på Facebook. En tjej hade sina tjejer med sig. Vi andra hade våra i magen :) träffade Mikaela och sedan lämnade Teo. Full fart i fyra dagar. Åh vad skönt med lite lugn och ro. Gå och plocka och städa lite hemma. 

Fy fan vad tråkigt!! Är helt förslappad! Har bara tvättat två tvättar och vikt några kläder. Jag som tänkte att lite lugn och ro är det jag behöver. Saknar redan Teo och att hämta sopkärlet nere vid vägen känns inte alls lockande även att jag bara ligger i sängen och gör ingenting!

Men däremot har jag fått lite panik över att jag inte har köpt några bebissaker alls. Så nu har jag slagit till på en syskonvagn jag ska köpa begagnat och två babyskydd, också begagnat.

Imorgon ska jag hem till syster och ta hem lite arvegods. Så det som jag vet saknas just nu av de stora sakerna just nu är en spjälsäng och en babysitter. Ska nog köpa en babymonitor också. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar