Sidor

fredag 2 juli 2010

Nyinköpt bikini

Efter jobb och dagis idag gick Teo och jag på stan (som Teo älskar... NOT!). Ida och jag ska till stranden imorgon så jag beöver en ny bikini. Min gamla är två år gammal och börjat hänga lite där bak ;) Så den kan jag inte använda. På STADIUM hade de jättemånga, fina och billiga bikinis. Hade varit runt på stan på lunchen och letat men inte hittat något fint. Ta tre delar betala för två. Så jag fick tre delar och betalade 198:- de kostade 99:-/del. Så ett hett tips. Gå till Stadium och kika på bikini! Ville ha den röda eller gula underdelen men de var slut i min storlek. Annars fanns alla färger som den randiga bikinin är i. Bara att mixa och matcha =)

Sedan gick vi till lekparken i Hoglandspark. Där träffade vi Ellen och hennes mamma Anette och pappa. Jätteroligt för jag har bara sprungit på dom på stan en snabbis. Och det var längesedan vi träffades. Teo har inte varit så intresserad av andra barn innan. Men Ellen sprang han minsann efter. Och flinade. Ha ha... Sötnosarna! Ellen var inte lika intresserad ;) Teo gav leksaker till Ellen och gav dom till mig...

Hoppas på en lugn och härlig dag på standen i morgon. Få mina vita ben lite brunare hade inte varit fel. Teo ska vara hos pappa lör-sön...

Det var längesedan jag kände mig så här ensam. Nu vill jag bara koncentrera mig på mig själv. Stanna upp och njuta av det jag gör! Jag kan inte gå runt och mala hela tiden. Tankarna snurrar... Och allt känns ensamt.... Ensamt.... Ännu ensamare utan Teo imorgon men det är ju bra att han är hos pappa... jaja... sluta grubbla...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar