Sidor

tisdag 6 juli 2010

Semesterdag nr 1

Idag har Teos kompisar Svante och Ellen varit på besök. Mycket roligt. Alla är lika gamla, skiljer bara 3 veckor på den äldsta och yngsta. De är så söta. Först gick alla runt som små seriefigurer och plockade med sitt. Men sen skulle de ha varandras leksaker. Till slut var det svårt att hålla reda på vem som hade leksaken först. Då fick de göra upp själva ;) De är ju i den åldern att de ska ha allt som ser roligt ut annars blir det gnäll. Men jag hade riktigt trevlig!

Sen gick Sara och jag till stranden. Vädret var lite blåsigt och lite mulet. Men en utflykt till stranden kan man alltid göra =) Vi behövde iaf inte oroa oss för att få en bra plats. För det var bara vi och typ två familjer till. Svante sov sig igenom hela utflyten på standen och Teo vaknade efter en timma. Då lekte vi lite nere vid strandkanten. Men eftersom det blåste kom det lite vågor och de var läskiga. Så idag blev det inget doppa fötterna. När vi skulle gå hem så hade Teo bajsat. När jag skulle byta blöja tyckte jag att det luktade väldigt mycker bajs. Då såg jag att jag fått bajs på benet, på mina shorts och min långärmade tröja... ÅHHH!!! Jaha, nu var det bara att gå hem i bikini och linne... Fast jag kom inte många meter förrän Sara kom på att jag kunda svepa om mig handduken. Folk tyckte nog att jag hade en riktigt snygg utstyrsel... Tur att jag inte bor inne i stan. Tänk att gå genom H&M med en handduk runt midjan... Ha ha!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar