Sidor

lördag 31 juli 2010

Slut på semestern!

På måndag börjar jag jobba igen. Kunde lätt varit ledig i fyra veckor till. Har haft en underbar semester. Härligt väder, underbar familj och goa vänner! Hade en helt fantastiskt 25-årsfirande. Förra veckan gifte sig min syster Marie. Hon var underbart vacker och det var en jättefin ceremoni på Marinmuséet och en superrolig fest på KSS. Min syster Ida och jag höll ett tal. Var jättenervös inför det. Men efter ett glas vin eller två så gick det mycket lättare ;) Vi fick ju vänta tills efter middagen innan det var vår tur.

Igår var jag och shoppade med Mikaela på amiralen. Jättemysigt! Hon hittade en massa fynd på rean medans jag bara hittade till ordinare pris. Så är det ofta tycker jag! Vi lunchade också såklart! Fick då mina födelsedagspresenter En t-shirt som jag skrattade ihjälmig till när jag såg den. För jag trodde nämligen att det var ett annat stuk på den eftersom hon insisterade att jag skulle ha den på mig nästa gång vi gick ut... Vilken tur att jag inte lovade det!! Fick även ett snyggt halsband =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar