Sidor

onsdag 14 juli 2010

Semesterdag nr 9

Teo har vant sig vid semestertid nu ;) Vaknar första gången vid 5-6 för välling sover sedan till 07-08 =) Härligt! Idag har Teo och jag och mormor varit på stranden. Och i eftermiddag har vi varit och firat kusin Noahs 2 årsdag. Där bjöds det på smörgåstårta och prinesstårta! mmmmmmm.... Ungarna badade i vattenspridaren och minstingen Teo ville minsann också vara med på ett hörn... Det var lite roligt att se han sringa fram till vattnet och när han märkte att han fick det i ansiktet vände han och sprang tillbaka... hihi.. han gjorde det de större barnen gjorde =)

Det blev sent för Teo ikväll, med sent menar jag efter 20, men han har inte gnällt en ända gång. Som han brukar när han bli trött. Istället så kunde han knappt hålla ögonen öppna när vi nästan var framme i stan. Och när jag gjorde välling så var balansen inte riktigt med. Han somnade gott =)

Nu har jag rengjort trätrallen på balkongen och tänkte börja olja de jag rengjorde igår. Men hur ointelligent är man då när man inte ens får upp locket till träoljan... *pust och stön* Får prova igen imorgon och hoppas på att man har blivit lite smartare under natten ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar