Sidor

onsdag 7 juli 2010

Semesterdag nr 2

Festblåsan =)

Idag har dagen bestått av SHOPPING!!! Mikaela kom hem till mig när hon lämnat Mio på dagis. Teo har varit hos mormor på dagen. Inte så lätt att gå på stan med två småbarn. Men Malva fick följa med =) Vi kom väl halvvägs genom stan sedan blev klockan så mycket att Mikaela var tvungen att hämta på dagis och jag hem till Teo. Men mamma/mormor var så snäll att vi möttes på stan så att jag kunde kika lite till på kläder... Köpte lite strandklänningar, en kjol, leggings och en klänning jag ska ha på min 25-års fest nästa helg =) Nu får det inte blir mer shopping till mig denna månaden... Får dessutom inte gå upp i vikt! För klänningen jag köpte sitter som en korsett och jag får nog inte på mig den om jag ens gick upp 1 kilo!! Farligt nu när man har semester...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar