Sidor

fredag 9 juli 2010

Semesterdag nr 4

Idag så gjorde jag det som jag inte skulle göra... Jag shoppade ett linne och ett par leggings som jag ska ha på mig imorgon. Är jättenöjd med min outfit men nu får jag verkligen INTE köpa mer käder till mig själv.

Sen gick vi till stranden. Och där upptäckte virrpannan Elin att hon glömt ta med blöjor!! ÅHHH... Ringde till snälla mamma som kom ut med nya. Vad skulle jag göra utan henne =) Men det har varit en rikigt mysig dag. Det är första dagen jag kan slappna av och känna att jag har semester.

Längtar tills imorgon. Då jag jag käka med Mikaela på Stars'n Stripes. Ska bli roligt att prova maten där. Om den har förändrats sedan O'learys. Sedan ska vi hem till mig och förfesta lite innan vi går ut och dansar =) Är grymt taggad!!! Som sagt så är det MÅNGA år sedan vi gick ut tillsammans... Så nu sitter jag här och lyssnar på musik och provar mina nya kläder ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar