Sidor

söndag 9 november 2014

ÅHHHHHH!!!!

Har lust att bara skrika rätt ut!!! Eftersom man får en mancold när man är förkyld som gravid så är man inte världens piggaste just nu... snorig, täppt, lock för öronen, hostig, ont i halsen och allmänt trött... som om man inte är det som tvillinggravid i vecka 33 ivanliga fall... sover dålig, ont i kroppen... och nu på morgonen upptäckte jag att min mans hund, inte jag som ville ha hund utan en som han ska jaga med, bitit på mina glasögon!! Inte så sköna att ha på sig nu och så är som supersneda!!! Ja så nu ska jag gå runt och vara halvblind....Åhhhhh... och där spydde hunden också... min man är inte hemma utan kommer hem igen på torsdag...

Så om jag inte ska frysa ihjäl här idag måste jag nu elda i kakugn och kamin... jippie!!! Orka!!! Vill bara dra täcket över huvudet och stanna där tills jag mår bra igen... hormonerna gör ju inte att jag mår bättre precis... torka spya och elda ska jag göra nu... jättekul att böja sig ner och krypa på golvet!! Åhhhh!!! Hoppas denna går snabbt!!!


2 kommentarer:

  1. Fina bilder på dig och kul att se renoveringen av huset! Din svärmor ska ringa dig i veckan sa hon till mig ikväll. Hon ville höra om hon kunde hjälpa till med något. Jag ställer givetvis upp också! Så skulle de va nåt så ring eller messa så fixar det sig.
    Ta hand om er! Kram / svägerskan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja svärmor ringde :) Ola kom hem tidigare. Redan natten till tisdag. Ni är så snälla och gulliga Johanna!! :)

      Radera