Sidor

tisdag 18 november 2014

Så trött på att

Att veta varje dag hur mycket det finns att göra. Har inte ens hämtat säng och skötbord hos min syster. Men jag orkar ingenting längre. Förmiddagarna är värst. Ska man elda för att inte frysa tar det ca en timme att få igång. Jag klarar bara av att stå en liten stund sen måste jag sätta mig ner. Hjärtat slår 150 slag i minuten och det är svårt att andas ordentligt. Sen ska vi flytta upp en massa grejer på övervåningen. Allt låter så simpelt men för mig är det att bestiga ett berg varje dag... 

Eftermiddagarna är lite bättre. Då kan jag iaf laga middag. Men det är en pärs det med. Så att elda. Plocka ur diskmaskinen och laga mat. Det är det jag orkar göra på en dag. Men och då har jag inte ens gjort något för att förbereda för bebisarna. 

Jag är fast i min egen kropp. Ett fängelse känns det som just nu!! Snart orkar jag inte mer!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar