Sidor

söndag 11 mars 2012

Endorfiner

Idag har Teo och jag varit på kalas, Ebba och jag har spelat badminton, hunnit med lekparken och sist men inte minst avslutade jag dagen med ett pass Indoor Walking. Helt underbart!! Var supersugen på gotte ikväll även att jag ätit kladdkaka, glass, grädde och bullar på klaset idag så det borde ju räcka tycker man... Men jag hade nästan bestämt mig för att köpa mer gotte... Men hör och häpna!!! Jag fick sån ENERGI på träningen och tog i som aldrig förr. När man tränat något ett tag och man börjar vänja sig vid motståndet börjar den riktiga utmaningen mot sig själv för att förbättra sina prestationer. Inte bara ta sig igenom passet, man måste ta i ännu mer!!! Och det gjorde jag verkligen idag. Fick en sådan endorfinkick att jag faktiskt kände mig bättre än när jag äter choklad ;-) Det ni!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar