Sidor

söndag 18 mars 2012

Skulle gå och handla... blev modell ;)

På väg till affären smet jag in på Qarma för att kolla in min kompis Malin när hon skulle fotograferas i bröllopsklänning. Hon går lite runwayshower och gör fotograferingar lite så och då. När jag ska förklara för mina kompisar vem hon är brukar jag kalla henne modell-Malin ;) Oj vad vackar hon var! Kom precis in när hon skulle börja fotograferas...



Under tiden hon fotades frågade dom mig ifall jag också var modell. "Eh, nej!". En kille fotade och en tjej gjorde sminket och håret. Fotona som togs den dagen var till tjejens portfolio. De som från Singapore så de pratade engelska med oss... När Malin var färdig frågade tjejen om jag ville fotas, de hade lite tid över tills nästa tjej kom. GUUUUUD vad nervös jag blev!! Men självklart kunde det bli kul tänkte jag. Jag hade mina egna kläder och hårt smink. Fotografen, jag och Malin begav oss ut på stan för att hitta någon miljö att fotas i. TUR DET INTE VAR LÖRDAG!! Inte så mycket folk på stan en söndag... Kände mig kanske inte lika smidig som Malin när hon bara posade och såg så narturlig ut. Men när han visade bilderna såg jag faktiskt snygg ut ;) Tack Malin för att du bjöd in mig!!! =)

Så här tillfixad har jag inte blivit innan.
Bli sminkad av en make-up artist =)


Resultatet



2 kommentarer: